View Single Post
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Sikkerhetsklarering handler om å unngå unødig risiko. Og at du bur saman med nokon som kan havne i ein utpressingssituasjon gjer at det skal mindre til for å avslå sikkerhetsklareringa.
Vis hele sitatet...
Bor jo ikke sammen med henne. Vi er begge 18 år og bor med foreldrene våre. Innformere om dette og at forholdet kun var noen får mnd. gammelt og at hun kun røykte en sjelden gang. Jeg er ikke hvordan det kan repressentere noen form for risiko for dem.

Sitat av DårligVane Vis innlegg
Skriv en velformulert klage. Det skader nok ikke om du tar en liten finte og legger til at du har gjort det slutt med kjæresten.

Ønsker deg lykke til
Vis hele sitatet...
Strategien min vil være at jeg har kjent henne hele livet og at jeg har vært en form for støtte for henne da hun har hadd det mye vannskelig i oppveksten. Kommer til å skrive at min hjelp og støtte har betydd mye og kanskje motvirket at hun har røyket oftere eller prøvd andre stoffer.
Nå er ikke dette sant, men antageligvis det beste jeg kan bruke for å få gjennomslagskraft..
Sist endret av mås'n; 3. august 2017 kl. 01:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.