View Single Post
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
De ville ikke gi meg seroquel heller, til tross for at jeg sa at jeg fint kan gå dagesvis uten søvn uten av å bli bittelitt trøtt en gang. Har hallusinert på grunn av søvnmangel, men til og med da var jeg ikke litt trøtt en gang. Jeg klarer såvidt å holde ut slik det er nå, og å gå månedsvis med p ha det så jævlig jeg har det nå høres ut som en dårlig ide. Jeg bare forstår ikke hvorfor jeg ikke kunne få ett eller annet som kunne roe meg ned litt eller stabilisere meg litt. Vet benzo er en dårlig ide, men har jeg egentlig så mye andre valg? Den resepten jeg har på phenergan er den siste resepten jeg får, og jeg har 3 dager igjen med medisiner, etter det er det full stopp på phenergan, og da kommer jeg ikke til å få sove i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Vil ikke legen skrive ut en pakke Sobril til deg da? Så får du roet litt ned forhåpentligvis. Seroquel til søvn tjaa er vel ikke det beste tror jeg. Selv bruker jeg Zyprexa mot psykoser. Ikke godt å si hva som blir redningen, men jeg ville hvertfall bedt legen henvise til ambulant akutteam også følge rådene dem inntil videre.