View Single Post
Har du rutiner? Evt hva slags. Veit det høres teit og enkelt ut, akkurat som en butikkjobb. Men jeg tror det er veldig viktig for å klare veien videre og ikke ende i en tåke av tankekjør. Selv om jeg skjønner godt hvordan det kan skje, spesielt med full forvirring fra LAR som egentlig skal hjelpe deg og være en trygghet.

Alle veit jo at søvn og mat er første prioritet. Men har du andre rutiner? Noen du stoler på som du kan prate med flere ganger i uka? Noen greier du kan holde på med i hvert fall de to ukene som må ventes? Dikting, musikk instrument, tegning/maling. Evt melde deg inn i en organisasjon for noe du brenner for, eller noe fysisk aktivitet(trenger ikke være vekter, eller jogging.) om du ikke liker rolige hobbyer?

Ja, rutiner er ikke nok alene men en veldig viktig og undervurdert del tror jeg. Det kan hjelpe å få tankene i et perspektiv og gjøre livet mere "normalt" og bekymringsløst.

Er nok noe av dette som sikkert blir feil siden jeg ikke veit alt, og har lest tråden stykkevis i noen år.
Men det er noe jeg personlig tror er viktig og håper virkelig det kan hjelpe deg også. Ønsker deg uansett lykke til videre, og jeg håper det blir happy ending!