View Single Post
Jeg er i en litt kinkig situasjon. Har spurt på andre populære forumer her i Norge uten å få noen respons.

Jeg har tre store tatoveringer på ene armen, og det er meningen at det skal bli en "åpen sleeve". Det vil si flere motiver som ikke direkte henger sammen. Vanskelig å forklare, men motivene må være av samme stil og art. Problemet er at han jeg gikk til ikke har gjort en særlig god jobb med alle motivene. Det ene motivert er kjempe bra. Han har gjort en god jobb med det. Det andre er ok. Kunne vært bedre, men det er greit nok. Det tredje er dessverre ganske dårlig. Mange småfeil, dårlig skyggelegging, den er skeiv flere steder og om man studerer den ser man alle skjønnhetsfeilene. Han har også slurvet litt med rosene, det er flere steder at bladene ikke matcher. Jeg syns også at noen av rosene er merkelig skyggelagt.

Dette syns jeg er forferdelig dumt, og jeg har ikke lagt merke til det før nå i senere tid. Alle tatoveringene er rundt 5-6 år gamle. Jeg har ikke fortsatt på armen fordi jeg ikke vil tilbake til han. Han er flink på noen punkt, men det ser ut til å variere. Problemet nå er at jeg vet ikke om jeg kan ta flere tatoveringer på armen, for jeg vil jo ikke tatovere noe som skiller seg altfor mye ut fra de andre tatoveringene. Det er ingen spesifikk stil, f.eks old school eller noe sånt, men det er jo HAN sine tatoveringer, dermed bærer det preg av han sin form å tatovere på. En annen tatovør tatoverer gjerne roser på en annerledes for eksempel.

Hvor stor er sjansen for at en dyktig, profesjonell og svært flink tatovør vil tatovere i lignende stil, bare med mye bedre kvalitet? Om det er mulig å fikse litt på den som er dårlig så er jo det også et stort pluss, men jeg tror ikke det er mulig ettersom den som sagt er skeiv, og det er ikke mulig å fikse akkurat. Jeg har så lyst å fortsette på armen, jeg har mange ideer men ingen å gå til, for jeg er redd for at jeg går til noen som er dyktig og som tatoverer i sin stil og dermed gir meg en tatovering som er dritbra, men som ikke passer inn på armen.

What to do? Skulle gjerne lagt ut bilde av den dårlige tatoveringen men jeg er livredd for å bli gjenkjent og jeg vil ikke ha han tatovøren på nakken. Han er en smule.. Øh, shabby, og jeg er redd for å havne på feil fot med han. Han er grei og vi kommer godt overens, er ikke det, men tror han hadde blitt riiimelig pissed om han fant ut at jeg ikke er fornøyd med tatoveringer. Av tidligere erfaringer vet jeg at han er langt ifra ydmyk, passe butthurt og liker å snakke stygt om andre tatovører.