View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Kan jo selv skaffe mye da.

I perioder jeg har sliti med søvn har jeg neten tydd til cannabis som da er 100% bivirkningsløst, våkner godt og opplagt dagen etterop gjerne kombinert med ZMA.

Ellers har jeg prøvd Quetapin (10-20mg) eller Seroquel som det kanskje heter i Norge? Gir ganske god søvn det og, men er litt sånn andre søvn medisiner som f.ekx Xanor eller Rivotril at man er ganske nedfor trøtt i flere timer dagen etterpå.

Toppen er en godnatt søvn, hvor man våkner opplagt, tar en kopp kaffe og drar på arbeid i tipp topp form og ikke i zombie mode og ikke får gjort en jævla dritt annet enn og henge over gjenstander og sjekke facebook 300 ganger i timen.



Ikke lett det der. Selv løser jeg det 100% naturlig ved og genererer GODE rutiner hver eneste dag, står opp i 6 tiden, lager meg 8 egg og havregryn og en kopp espresso. Drar på jobb sånn ca 07:30. Jobber og står på frem til lunsj kl 11:00 med ris, kylling og brokkoli. Protein shake i 13-14:00 tiden. Hjem til sunn og rik middag i 4 tiden. Så en qucik power nap og rett på gymmen og løfte vekter, en prot sake og en halvtime i solaroiumen, hjem å dusje før en ny middag og da er jeg så utmatta jeg bare jeg ser på dyna så sovner jeg. Og da er klokken ca 22:00 og har fine 8 timer søvn forran meg <3
Sist endret av deGrønne Skoger; 9. juni 2014 kl. 05:32.