View Single Post
Personlig så kjenner jeg en slags blokade i hodet, fullt av spenninger og anspenthet. Klarer ikke å fullføre et vanlig gjesp, stopper på en måte midtveis slik at jeg aldri sitter igjen med den tilfredsstillende følelsen etter et godt gjesp. Har funnet ut at jeg må gå til akupunktør èn gang i uka for å ikke få disse spenningene og det er kun ett punkt midt oppå hodet som hjelper. Når jeg ikke strever med dette problemet så sover jeg generelt ganske urolig, oppe flere ganger om natten.

Når jeg ikke får sove så ligger jeg og kjenner på at musklaturen beveger på seg, løsner, og strammer seg til. Er jeg heldig så havner jeg i et lett drømmestadie hvor det føles som at jeg er litt bevisst og sover samtidig. Med andre ord får jeg ikke noe dyp søvn og våkner med rødsprengte øyne nesten hver dag. Har vært til en rekke leger som ikke skjønner seg noe på det, fått ustkrevet Imovane(zopiclone) som funker litt, men langt fra godt nok.
Etter intens søking på google har jeg bare funnet èn som beskriver samme problem, men han jeg ikke klart å fått tak i.
Har en mor som har hatt liknende symptomer, disse ble da løst med remeron, som er en form for antidrepressiva med sedative effekter.

Kjenner noen seg igjen?