View Single Post
Sitat av KingPill Vis innlegg
Hvorfor skulle han eller hu ha lite selvrespekt?
Btw, er fult klart over at den sikkert rynker og blir mindre med åra. Men, Nå tror jeg ikke jeg bryr meg da jeg er 80år gammel.
Vis hele sitatet...
En tatovør som gjør alt for penger, driter i hvordan verkene deres blir? Trenger jeg å si mer?

Sol og tatovering... Bruk sunblock, dette har jeg gjort, merker ikke misfarging overhode i tatoveringene mine.

Nå har jeg fått tattovert litt saker på kroppen, men det første jeg tenkte ved den på bildet ditt var at vanskelighetsgraden på den ikke er av de største, så en tattovør med helt mæde skills trengs ikke. Ikke at skills ikke har noe å si, men de fleste tattosjapper som driver en god buisness klarer nok den ganske greit skal du se
Vis hele sitatet...
Vanskelighets på den tatoveringen er høy, det er absolutt ingen rom for feil enkelte steder, blir den ene streken litt skeiv, er løpet kjørt.
Jeg vil påstå at vanskelighetsgraden på den er høy. Både for tatovør og kunde (med tanke på å holde seg heeeeeelt i ro)

Jeg ville ikke tatt en slik tatovering, ser bare ut som rabbel, og ettersom huden eldres, vil det bare se ut som et makkverk.
Sist endret av Spelly; 28. juli 2009 kl. 12:43.