View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg stiller jo spørsmålene først og fremst fordi "jeg" finner dem interessante og jeg er nysgjerrig på svaret selv. Tenker jo da at dere som tydeligvis sitter mye større kunnskap rundt temaet enn meg selv muligens kan svare, men om poenget er at alle andre også må finne dem interessante så må jeg bare beklage og melder meg ut.
Vis hele sitatet...
Nei, du tenker faktisk ikke at noen av de her som sitter på mye kunnskap om dette kan gi deg et svar, fordi du påsto noen få innlegg lenger opp at dette er det ingen som helst som kan svare på. Du stiller ikke dette spørsmålet for å søke kunnskap, men for å hovere. Fordi du tror at siden ingen kan svare på dette dårlig formulerte spørsmålet som det er vanskelig å vite hva skal bety, så vet vi ingenting sikkert, og derfor kan du bare avfeie hva som helst som om det skulle være løse spekulasjoner. Men sånn funker det ikke. Det er en feilslutning.

Selv om du ikke kan forklare meg fundamentalt hva rom er for noe, så kan du fortsatt være veldig sikker på at bilnøklene dine ligger på kommoden.