View Single Post
Sitat av Lars99 Vis innlegg
Forskjellen er at disse YouTube-videoene er faktisk ikke dårlig lagd. De er laget av mennesker som tilsynelatende har viet livet sitt til å finne ut av om det faktisk er utenomjordiske vesener som farter rundt her på jorden. Eller om alt bare er svada.
Vis hele sitatet...
Forskjellen? Du mener altså at vitenskapelige dokumentarer er dårlig laget? Og du mener at folk som har "viet livet sitt" (les, livnærer seg på) dette, ikke har noe å tjene på det? Hvis de har viet livet sitt til det, hvorfor er alt de har klart å oppdrive utrolig dårlige bilder, og fenomener som kan forklares med noe sinnsykt mye mer sannsynlig en aliens?


Sitat av Lars99 Vis innlegg

De har ingenting å vinne på lure folk, uten om et par hundre tusen visninger og et par tusen dollar.
Vis hele sitatet...
Ja, penger og oppmerksomhet. Finnes det noe mennesker heller vil ha?

Sitat av Lars99 Vis innlegg

Men den sterkeste faktoren til at jeg tror på det er først og fremst at faren min har sett en UFO med egene øyne. Og jeg ser ikke hvorfor han skulle ljuge om det, og jeg vet som fakta at han er en veldig rasjonell og fornuftig mann. Og jeg har heller ingen ting å tjene på å ljuge om dette.
Vis hele sitatet...
Du er hva, 18/19 nå? Kan jeg gjette at dette skjedde når du var en del mindre? Kanskje din far ville fortelle deg en kul historie. Kanskje din far ikke ville innrømme at han hadde vært på byn og blitt drita, så han påsto han var edru. Folk kan ha mange forskjellige motiver, selv om de er rasjonell og fornuftige mennesker ellers.