View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av funksjon Vis innlegg
En miljøterapeut har nok lite å bidra med her.

Bærer hun preg av noe annet enn å «se veldig syk ut»? Hva betyr det? Har hun skitne klær, tigger, stjeler eller sover ute? Virket kontaktsøkende? Hvordan er kjendisdelen relevant for oss?

Hvis du lurer på om det går bra med noen går det an å spørre den det gjelder. Helst etter du har blitt kommunisert til via kroppsspråk at de er åpne for uplanlagte samtaler med en fremmed. Nå, med en såpass spesifikk tråd på et åpent forum har du imho skutt deg litt i foten. Vedder spenn på instant creepzoning.

Nåværende normer i Norge tilsier vel at om du er i tvil angående hvor kontaktsøkende folk er, så vil de sannsynligvis ikke ha kontakt med deg. Spesielt gjelder dette for menn.
Vis hele sitatet...
«En miljøterapeut har nok lite å bidra med her». Hva betyr det? Det er en tittel du kan ha med hauger av forskjellige utdanninger.

Hva er poenget med spørsmålene dine? Jeg er bare ute etter å evt kunne hjelpe noen. Ikke fikse dem, ikke kurere noe. Bare være en som spør om det går bra? For noen betyr det veldig mye, for andre så er det ikke noe de ønsker. Uansett så hadde det ikke skadet å spørre hvordan det går med en.

Som sagt så skjønner jeg fort om jeg bare skal si «beklager forstyrrelsen» eller om vedkommende faktisk smiler og sier takk for at du spør.

Og hvordan i alle dager har jeg skutt meg i foten og hvordan i alle dager skal et enkelt spørsmål eller en samtale på under ett minutt gjøre meg til en creep?

Du kjenner ikke meg, men jeg er så langt fra noen creep du kommer.

Merkelig innspill fra deg synes jeg