View Single Post
Trådstarter
120
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
L-theanine får virkelig pulsen min ned, har anbefalt det til folk med angst som sier det hjelper. Men husk at kosttilskudd er ikke noe mirakelkur, kan kanskje hjelpe bittelitt.
Vis hele sitatet...
Hvor mye mg tar du? Har en liggende med 100mg pr kapsel.

Sitat av Bruker Brukesen Vis innlegg
Magnesium,johannesurt,sitronmelisse
Vis hele sitatet...
Er det glycirate? Av Magnesium?

Kjøpte en magnesium på Kiwi, den hjelper nada.

Sitat av 3mma Vis innlegg
Nei. Viktig å lese seg opp på hva de forskjellige gjør, interaksjoner og eventuelt teste små doser før man tar full dose.

Deretter kan man bygge seg egne meninger.

Har drevet med nootropics og «biohacking» i mange år nå, så begynner å få litt erfaring.

Mange tusen timers research opp igjennom, OG mye penger til å kjøpe forskjellig stuff av god kvalitet.
Vis hele sitatet...
Har du noe erfaring med holy basil? Kostilskudd som hjelper på stress/angst visstnok.

Sitat av Darkbull Vis innlegg
Jeg har borderline og diverse, men siden januar 2021 snudd om livet helt til en sunn livsstil. Trodde ikke det var så viktig, men gud som det har hjulpet.

Start med god døgnrytme og rutiner. Legg deg feks kl22 hver dag, og stå opp feks kl7 hver dag selv om du bare flytter deg til sofaen. Spis en god frokost osv.

Det med døgnrytme, god søvn, og slike rutiner hjelper utrolig på psyken. Det er grunnlaget for både kropp og sjel at det der er i orden, å fikse resten etterpå blir mye enklere da, ihvertfall for meg.

Selv trener jeg så en time eller to rett etrer frokost mm, og man tror kskje man blir sliten, men jeg er mye mer våken, men også rolig i sjela, etterpå
Vis hele sitatet...
Ja, godt mulig. Men helseangst er helt jævlig. Når jeg sitter i ro, så sitter jeg bare og uroer meg for neste "leamus", og da skjer det. Jo mer leamus, jo større er frykten for als, og da begynner den onde sirkelen.

Mulig det vil hjelpe å få hodet på andre tanker ja, f.eks trening.
Sist endret av ayas8; 28. mai 2021 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.