View Single Post
Sitat av Antiex Vis innlegg
Hun sier det nok som en hersketeknikk. Vil bevise at hun er "tøff" etc og du må leve opp til å være en tøffing. Så bare vær litt tøffere enn hun.

Men så har man folk på forumet som kommer til å si: "Helt normalt at jenter liker å se på UFC. Hvorfor skal ikke de det lzzmzmzmz?"
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte først når jeg leste innlegget til ts at dette var en ren tulletråd. Så leste jeg svaret fra og svaret fra ts til deg.

Du er overraskende kjapt ute å konkluderer, setter fasit med to streker under svaret og du kjenner ikke denne jenta, du aner ingenting om hvor hun kommer fra, kulturelt, sportslig osv. Kanskje har hun selv trent kampsort? Eller kanskje hun bare digger action?

Er dere 80 år gamle? Stereotyper er pre 2000. Eller tenker du at jenter som kjører mc har personforstyrrelser, er panserlesber eller liker å dominere mannen sin? Eller hva med kvinnelige skihoppere? Tenker du det blir gjennomtrekk når de legger seg i v stil og at de derfor må holdes utenfor hoppsporten? Hva med kvinner i maktposisjoner? Det feiler vel dem noe vel, som valgte posisjon, penger og makt framfor et lov ved kjøkkekbenk og barselseng?
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:27.