View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
-> Soppvandreren

Det bildet du postet har beskrevet hvordan mye av min sinnstilstand har vært i flere år. Har hatt timesvis hvor jeg har stirret i speilet, og følt på hvor fraværende jeg er. At selve "jeg" er distansert fra hodet mitt. Takk for at du postet dette.

I mitt tilfelle så var det en kraftig lsd tripp som fikk frem tilstanden min i en alder av 16, jeg er nå 20. Hadde panikk anfall hver natt jeg skulle sove. De 3 første månedene var værst, jeg sov på gjennomsnitt 2-4 timer hver natt. Bestemte meg på et tidspunkt å fortelle mamma at jeg trodde jeg var schizofren, men det ble ikke tatt så seriøst.

Jeg fortalte aldri noen om hvordan jeg følte det, ble en veldig lukket person som gikk fra å være veldig sosial og omgivelig, til usosial, awkward og usikker.

Men jeg har det en del bedre i dag, utrolig nok fullførte jeg videregående. Jeg har jobb, men sliter med å connecte til folk slik jeg gjorde før.

Ser da optimistisk på fremtiden, tror selv at jeg kan bli helt frisk.

Det jeg angrer mest på var at jeg ikke tok tiltak som å dra til psykolog, sluttet ikke helt med rusmidler (hasj) som var veldig dumt.