View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virker som du er veldig bekymret HeavyCrazy! du bør søke etter hjelp, eventuelt snakke me en psykolog. Det vil hjelpe deg så utrolig mye!

Jeg kan dele en historie me deg, da jeg vett hvordan det er å havne i slike situasjoner!

for noen år siden begynte jeg å røyke hasj, å røyket hasj daglig i lange tider/noen år! med små pauser inni mellom, testa ut sopp,lsd. Så kom jeg borti MDMA, å tok dette ilag med 2 andre personen som jeg ikke "Kjente så godt da" men kjenner mye bedre den dag idag, uansett jeg stolte ikke 100% på dem i den tiden å skulle ta MDMA ilag me de. Kvelden begynnte med røykings av hasj å vi droppa mdmaen, vi pratet om alt slags. Å jeg fikk litt noia fra disse 2 personen i og med at jeg ikke kjente dem så godt, å ble litt små paranoid. Uansett kvelden gikk fint for seg å jeg gikk hjem etter å ha landet på mdmaen, 2 dager etter på røyka jeg meg skakkfjern en kveld før jeg skulle legge meg. Jeg la meg i sengen å fikk rare tanker som "Kjenner jeg foreldrene mine?" "Hvem er jeg?" å begynte tenke at jeg var på vei til og bli galen/psykotisk. Til Slutt fikk jeg en skikkelig panikk anfall under rusen (På hasj) å tankekjør med mye negative tanker som gidde meg sterk angst. Jeg klarte tilslutt å sovne, å våknet dagen etterpå, gikk på jobb å alt virker normalt. Helt til jeg begynte å tenke over hva som skjedde kvelden før da jeg fikk panikkanfalle mitt, å da fikk jeg panikkanfall igjen (men ikke like sterkt som når jeg var rusa) men veldig ubehagelig uansett, å fikk de samme tankene som jeg fikk kvelden før, følte meg rett og slett gal. jeg var redd for å vær alene for da kom disse tankene tilbake, så jeg gikk tilbake til min psykolog å prata om hva som hadde skjedd, å til poenget! å få åpnet seg å snakket med en lege/psykolog som er spesialister på dette område fikk hjulpet meg veldig mye å angstanfallen forsvant gradvis vekk! å dette vil de mest sannsynlig gjøre for deg også! (Selv om det ikke føles slik) men de vil! bare gi de god tid. Kom deg til lege eller psykolog, eller iallefall prat me noen du stoler på så vil det lette på deg veldig mye! kan også nevne at ting virket ukjent for meg også men dette har nå forsvunnet helt!

Beklager veldig for en rotete tekst! :P men følte bare for å fortelle denne historien å håper den kan roe nervene dine iallefall litt! virker som du stresser mye! Husk det er ikke farlig å være i en slik situasjon men bare veldig veldig ubehalig å det redusere såklart livsgnisten! Ønsker deg en riktig god jul! :-)