View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har personlig vært i en situasjon du er i. Det er ikke gøy, men ganske skremmende. Spesielt når du er alene.
Jeg har lest dine tidligere tråder og er ganske oppsummert på hvordan du har det. Jeg misbrukte mange forskjellige rusmidler for noen år siden og kom i en uforklarlig verden.

Ingneting gir mening. Tanker forsvinner, hodet er tåkete, og du glemmer informasjon/detaljer sekunder du får dem. Verden føles ut som en drøm, og det føles ut som du ikke er til stedet. Dette er kjent som depersonalisering. Dette kan du få hvis du kjører hodet ditt hardt over lengre tid, eller er "svak" og bruker rusmidler av og til.

Som absolutt alle andre sier her, så må du for guds skyld ikke bruke rusmidler mens du er i denne "episoden" av livet ditt. Ta en lang pause, spis sunt, tren gjevnlig, og tenk positivt. Over tid så vil symptomene dine forsvinne og du vil snart føle deg normal. Du må tenke positivt og få tankene dine over på noe annet.

Hvis du ikke føler deg bedre og symptomene blir verre så må du ta kontakt med en lege eller psykolog. Du trenger ikke å håndtere dette problemet helt alene, det kan bli veldig vanskelig. Jeg ønsker deg lykke til videre, og helt sikker på at dette er bare noe drit du midlertidlig må gå gjennom siden du har brukt rusmidler. Side-effects er veldig subjektivt. (Beklager hvis innlegget ble rotete, er ikke ederu).