View Single Post
Hei Bloodshot. Takk for sist jeg har vært clean fra dop i 22 dager nå. behandling vel å merke. Jeg har holdt på sånn som du beskriver i siste innlegg i 3 år nå.

Det har selvsagt sklidd ut i lange perioder, rett før jeg kom inn her var jeg oppe i 3 gram daglig. Det er som du sier, det er ikke bare den første uken med helvete som er avgjørende, det er et mentalt kjør som kan dra seg fra time til time, dag for dag. Etter 2-3 uker begynner det dog å bli lengre mellom de akutte russug-situasjonene som fortoner seg som en blanding av akutt angst, depresjon, russug og sorg over å ikke kunne døyve smertene med heroin.

Det er nå 4 dager siden det har vært ille. Så det ser lysere og lysere ut. Tenk over det, for 22 dager siden var jeg fanget! Nå har jeg ikke hatt alvorlig russug på disse 4 dagene, men jeg vet at det kommer igjen. Og det er den kritiske delen, disse kortvarige russugepisodene som fortoner seg som en borgerkrig i kropp og hode. Hvis vi mestrer å komme over disse små slagene som vi vet kommer, da klarer vi det. Jeg ville lagt meg inn på behandling igjen TS. Sykt vanskelig å komme gjennom de første 3 ukene hjemme. Lykke til!