View Single Post
Halvt år siden sist. Har vært uten Subutex i en uke og uten heroin i 3 dager.

Faen for et jævla forpult drittstoff heroin er. Og det verste er at når jeg først har det, og er rusa, så er det ikke noe særlig digg en gang!! Blir for slapp til å gjøre ting jeg vil gjøre, blir bare sittende på PCen som en zombie. Venner, damer, familie, hobbyer, egentlig alt som skal bety noe i livet mister mening. Og helt ærlig, jeg føler det har mistet mening når jeg har vært nykter en stund også (måneds tid). Er jeg fucked resten av livet?

Effekten av heroin endrer seg etterhvert. Jeg husker et av de første gangene jeg injiserte sent en natt i Oslo sentrum satt jeg på trikken på vei hjem og tenkte "slik vil jeg føle meg for alltid". Men nei, det er et eller annet som skjer i huet, kanskje noe med testosteron-nivået eller noe. Bruker man opiater jevnlig hindres produksjonen av det og man blir litt mindre mandig og drivkraftig kan man si..

Men når jeg har vært nykter en uke eller to glemmer jeg alt dette. Jeg tenker bare "et skudd, det blir akkurat som gamle dager". Nei ass. Det er bare en skuffelse hver gang.

Jeg har nå vært innlagt i behandling 6 forpulte ganger. SEKS! Jeg trodde aldri jeg skulle bli typen til å fly inn og ut av rehab, men her sitter jeg. Er fortsatt litt dopsjuk, men det var heldigvis ikke det største inntaket jeg hadde tatt før jeg slutta, så det er ikke så ille. Men likevel, det er ganske ille. Før jeg fikk i meg litt suppe i stad sjangla jeg rundt som en fyllik fordi jeg var helt utmatta.

Jeg setter sykt stor pris på dere som kommer med oppløftende ord.