View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det var rett og slett gøy. Spenningen ved å kjøpe, sitte på bussen med dopet i lomma på vei til dama var nesten like digg som dopet selv. Komme frem, koke opp og vite at om 2 min vil jeg ha en av de beste kveldene i mitt liv. Aaah.
Vis hele sitatet...
Jeg har mest erfaring med cannabis. Det var noen som skrev noe om cannabis i den tråden her, og trakk linjer mellom cannabis- og heroinavhengighet. Jeg husker at jeg lo litt inni meg, å sammenligne cannabis med heroin var jo helt latterlig.

Men, jeg kjenner godt igjen følelsen du beskriver over. At det til å begynne med er spennende og at man gleder seg (ritualet er nær sagt like moro som det å bære rusa), men at det etterhvert blir mer og mer dagligdags, og mindre og mindre spennende. Det synes jeg var litt ekkelt å tenke på. Selv om cannabis “bare” er cannabis.

Forstår jeg deg riktig når jeg tolker det litt som at du begynte med det her fordi du kjedet deg?

Takk for at du deler, jeg føler jeg har lært ganske mye av å lese denne tråden her. All lykke til videre