View Single Post
Portugal opplevde vel en kort periode med økning etter sin "legalisering ", mener jeg og huske, men de skilte vel på brukerdoser og ikke misbruker eller ikke misbruker.

Bruken av dop har jo bare gått opp de siste årene, tyngre og mer er mitt inntrykk. Eller egentlig ikke, den har bare blitt mer synlig.

Og krigen mot narkotika ble vel tapt en gang på 90 tallet. Ingenting har bremset rekrutteringen til tyngre stoffer mer enn korte perioder, ungdom i dag er mer liberale enn noen gang. Da er det kanskje på tide og se på alternativer til dagens politikk.

Jeg er egentlig ikke noe for legalisering, bruker ikke selv lenger og fant aldri gleden i mye av det jeg prøvde. men informasjon er jeg for, sikker bruk, bivirkninger, testkits, førstehjelp.

Det er mye som kan brukes trygt uten at du trenger å bli avhengig. Så lenge du vet hvordan!

Og som et apropos kikket gjennom medlemsliste til NNPF og fant ett par navn der som jeg vet ikke står for den linja som politiet har, så kreftene som ønsker endring fins og i politiet.

Så kanslje man burde droppe forskjellen på rekreasjobell og misbruker og heller gå for brukerdoser. Enklere for alle.