Tråd: Tannlegeråd
View Single Post
Jeg lurte litt på mulighteten til å si som jo rett er, at etter en nokså vill periode, utenlands på nittitallet, ble det ganske mye som skulle vært fikset, men sidenjeg er et brødhue ang. ekonomi, ble det aldri nok kr til tannlegeregning, og dette utartet seg fort til en umulig situasjon, der evt. kostnader for å fikse ville blitt umulig å betale, og jeg bodde en periode uten tilgang på vann, så hele tannhygienen ble ganske tilfeldig, pga hele rutinen falt bort. Det var i de ville dagene, og nå har jeg jo roet meg ned, (kan vi si) men det er bare ikke mulig for meg å betale de astronomiske summene som arbeidsfør ikke-rus assosiert arbeider, Så nåhørte jeg noen nevne at det kunne være lurt å spørre litt rundt, pga mulighet for refusjon... Jeg har jo også ganske stor tannlegeskrekk, så har ikke vært noen hjelp i det, akkurat...Er det noen som har noen meninger om det med å skylde på kombinasjon av tannlegeskrekk, økonomi og tidligere rusbruk? Jeg er ikke i rusrelaterte koblinger til det offentlige, og helst ville jeg slippe å registrere meg som rusbruker...