Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg må ærlig si jeg ble litt oppslukt i den nettsiden, så slettet brukeren min der nå.
Vis hele sitatet...
Det er jeg glad for å høre

"så kul liten hore at du ikke kan svare folk? fordi du ikke får nok penger eller? skittent hull må jeg si. du er ikke verdt mere da. kanskje du forstår når du er eldre ditt dumme nek"
Og det er motbydelig, men ikke sjokkerende.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke sjokkerende. Han er dum nok til å si eksplisitt det som ligger implisitt i hele konseptet: En holdning av entitlement fordi man kjøper seg en tilgang. Han bidrar økonomisk, ergo skylder du ham. Uansett hva som skjer eller ikke skjer, er det en grunnleggende asymmetrisk relasjon der den ene har kjøpt en berettigelse til den andre.

Det er også interessant å se rasjonaliseringen fra den andre siden, hvordan en del av produktet som selges er ideen om at det ikke egentlig er kjøp og salg. Det er liksom-ekte. Den som selger har ansvar for at kunden ikke føler seg som en horekunde, det krever en emosjonell innlevelse. Det er noe med akkurat det som minner skummelt mye på den rollen man har i et forhold med vold og misbruk, og det kan fort gi noen kompliserte følelser på et senere tidspunkt.

Tror det var good call å slette profilen ts, og jeg er sikker på at det finnes måter å løse den økonomiske krisen din på. Det får du sikkert gode tips til her også hvis du spør.