Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Hei,

Jeg vil anta at 90% er gift eller i lange forhold de pga barn eller andre årsaker ikke ønsker å forlate. Det gjelder også meg selv - og jeg føler det er veldig viktig å være fullstendig åpen om det med de jeg har møtt. Om jeg var singel hadde de jeg møtte jo hatt full tilgang til "min verden" (bodd i min leilighet, lånt en av bilene, hatt tilgang til mitt nettverk og omgangskrets, vært med på hytte, ferier og ellers økonomisk sett fått dekket alt slik som alle jeg møtte før jeg ble gift). Føler sugardating primært handler om å ta vare på sin SD på samme måte som om man var singel når man har et utenomekteskaplig forhold - det er det jeg føler jeg dekker for min langvarige SB (15k i måneden husleie, mobil, klær, skjønnhet, transport, mat, etc). Selv har jeg mindre respekt for menn som er i forhold, og som gir inntrykk av til elskerinner at de vil forlate kona - men så gjør de det aldri. Tenker du da bør være åpen om at du ønsker en singel SD, så forventningene ikke koliderer.
Vis hele sitatet...

Vet kona di om det? Barna?
Jeg forstår om kona (eller hvem deg nå enn måtte være) vet om det at man har en SB, men om man holder det helt skjult så lyver man jo. Og hvis man har sex, så er man jo utro. Jeg ville bare ikke likt det selv hvis min potensielle fremtidige kjæreste holdt en SB skjult for meg. Det er da jeg blir kvalm. Man setter familien til side.

Kan jeg spørre hvor lenge du har hatt din SB, og hvor dere møttes/fant hverandre? Og hva er alderen din og hennes?