Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo sant. De aller fleste på tinder vil kun ha sex, forskjellen er bare at gjennom sugardating så får du noe tilbake for det.
Jeg har selv opplevd gutter som har utnyttet mine følelser for å få seg ligg, osv.

Jeg tenker at hvis man finner en sugardaddy som er en faktisk sugardaddy (og ikke en horekunde), så er det jo en super ordning for begge parter. Det er det jeg skulle ønske jeg kunne finne, men jeg merker at det tar lang tid å finne den «rette».

Det jeg også syntes er motbydelig er de som sier at de er gift og har barn, slik at de vil ha 100% diskresjon. Det støtter jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hei,

Jeg vil anta at 90% er gift eller i lange forhold de pga barn eller andre årsaker ikke ønsker å forlate. Det gjelder også meg selv - og jeg føler det er veldig viktig å være fullstendig åpen om det med de jeg har møtt. Om jeg var singel hadde de jeg møtte jo hatt full tilgang til "min verden" (bodd i min leilighet, lånt en av bilene, hatt tilgang til mitt nettverk og omgangskrets, vært med på hytte, ferier og ellers økonomisk sett fått dekket alt slik som alle jeg møtte før jeg ble gift). Føler sugardating primært handler om å ta vare på sin SD på samme måte som om man var singel når man har et utenomekteskaplig forhold - det er det jeg føler jeg dekker for min langvarige SB (15k i måneden husleie, mobil, klær, skjønnhet, transport, mat, etc). Selv har jeg mindre respekt for menn som er i forhold, og som gir inntrykk av til elskerinner at de vil forlate kona - men så gjør de det aldri. Tenker du da bør være åpen om at du ønsker en singel SD, så forventningene ikke koliderer.