Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Vis hele sitatet...
Hei,

Det er ikke tvil om at du finner 90% useriøse wannabe sugardaddies, på samme måte som du på Tinder finner 99% du trolig aldri ville møtt. Rent praktisk sett ut fra utdannelse, inntekt, tilgjengelighet, sivilstatus, og fysisk tiltrekkendehet skal jo utvalget maksimalt utgjøre 10% av befolkningen.

Du trenger slik sett rundt 100 meldinger inn for å finne en håndfull som oppfyller normale krav til en SD, herunder en som forstår nyansene i det.

At du blir tilbudt prostitusjon på et sugardating nettsted, på Tinder, Facebook eller Insta (som alle jenter jeg kjenner gjør) betyr ikke at alle disse stedene er prostitusjonforum. Det at du tilbys prostitusjon betyr heller ikke at du skal akseptere det.

Til de som satt inn fake annonse for å se respons - var dere spesifikke på at dere ønsket kjemi-avsjekk før noe mer kunne skje, og brukte dere nøytrale eller seksualiserte bilder?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare noe i tillegg? Tror du på det selv?

Og hva men han sugardaddyen som skryter av hvor gavemild han er og hvor mye fint han gjør for sine sugarbabes? Er ikke det litt rart at alle innleggene hans er i kun denne tråden? Og han registrerte seg for et par dager siden? Han også forsøke å legitimere hele opplegget rundt sugardating.
Vis hele sitatet...
Hei,

Årsaken til at jeg kom inn her er at jeg (og hun jeg har møtt i flere år) ble rimelig forbannet av den "dokumentaren" som ble sendt på FEM om sugardating nylig. Vi kontaktet programleder på mail om den ekstremt selektive kildebruken, og at hun i halve programmet legger ord og følelser i munnen på intervjuobjektene - men har ikke fått svar.

Da jeg googlet "sugardating" siste måned på norske nettsteder for å se om det var reaksjoner på programmet fant jeg denne tråden.

Det jeg ønsker å få frem (og som også andre artikler og dokumentarer får frem) er at jenter kan velge sin egen opplevelse i dette - og at de definerer den selv. Videre at idiotene du støter på på sugardating forum ikke er noe forskjellig fra de du kan støte på Tinder (hvor tror du wannabe dustene henger når de ikke får respons på SD-nettstedene?)
Sist endret av eriknilsen; 28. januar 2021 kl. 10:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.