Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Vis hele sitatet...
Nei altså det var du som påstod at de her såkalte sugardaddiene ville betale for middager og selskap og at du ikke behøvde å ha sex med dem. Det er ikke noe tvil om at det er sextreff de forventer uansett hvilken alder de har eller hvordan de formulerer seg og å tro noe annet er naivt. Tråden byner egentlig å høres mer ut som troll for du har ikke hørt på ex-sugarbabyene som har svart deg, proffene fra miljøet, ikke i noe sugarbaby krets og ikke hører på noen eller egentlig vil ha råd av noen men æit kjør ditt eget løp! Jeg bare sier det: sugardating er prostitusjon og du selger sex til helt ordinære horekunder om du trår inn i den verdenen.