Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får ikke kontaktet andre sugarbabes på den nettsiden jeg er på, og jeg vet ikke hvor gode pålitelige svar på mine spørsmål jeg får ved å kontakte andre sugardaddies der heller. Jeg vet ikke om noen flere nettsider for sugardating, så gjerne kom med tips hvis det er så sykt innlysende.

Jeg er ikke på Reddit selv, så jeg visste ikke om det, men takk for det innspillet. Skal sjekkes ut.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke kontakte sugardaddies for å lære mer om sugardating - da vil du dessverre kunne fremstå som uerfaren og at det er opp til dem å definere hvordan ting skal være. Jeg ville også unngått andre sugarbabies, da de både ikke liker at andre vet om hva de driver med og at de gjør ting på sin måte betyr ikke at det passer for deg.

Tenk heller etter - hvordan vil du at ting skal være, og hva søker du i en sugardaddy - og så vær rett frem tydelig i profilen din om det. Jo mer tiltrekkende du og profilen din er, dess flere betingelser kan du angi. Anbefaler også å definere det du søker positivt av typen "jeg ønsker en SD som er X, som bor i Y-området, og med interesse for Z" heller enn "jeg liker ikke A, B og C"

Du finner en vitenskaplig beskrivelse av hva daddies ser etter her:

https://www.duo.uio.no/bitstream/han...gar-Dating.pdf