Tråd: Tannlegeråd
View Single Post
Hei, har problemer med tenner... Dvs mange tenner er borte, og jeg vet ei hva jeg skal gjøre med det, for bruker opp alle kr. til amf. Har ikke kr. til å sette igang med å få fikset dette... Det er snakk om over halvparten av tennene. Jeg har hørt en kan få dekt hvis alvorlige tilstander? Problemet er bare at jeg kjører på videre i full fart, og er i full jobb, så hsr vanlig kjip arbeiderlønn. Har lyst til å kontakte fastlege, men vegrer meg for å ta opp dette, da det sikkert må meldes inn at det er pga amf. Og da kan vel både evt. tap av førerrett og div andre ting sette kjepper i hjula for videre jobbing? Jeg har kun et 20 år gammelt forelegg for 1g hasj på rulleblad, og det er heldigvis så gammelt at jeg slipper pes hvis kontroll... Så jeg lever et ganske redusert liv i skyggene pga tanngarden, og tviler på jeg kommer til å ha de summene som jeg kan tenke meg for å få fjort dette, for egen hånd... Må det gå via fastlege, om en vil prøve å få sånt dekket? Og er det noen plass en kan henvende seg og få litt info?