Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanligvis har en person som selger kroppen sin en mannlig hallik som passer på dem så de ikke blir utnyttet, og kan true med vold som kvinnen ikke har kapasitet til å utøve selv om hun blir misbrukt/ikke betalt. I sugardating har du ikke dette i det hele tatt, faktisk har du bare forhold til "sukkerpappaen" selv, han blir i prinsippet halliken bare uten økonomisk insentiv til å passe på deg, og får all makten til å utnytte så mye han vil. Det er en grunn til at prostitusjon har blitt gjort på den måten det blir gjort på i alle år, nettopp fordi kvinner/unge menn som selger kroppen sin før eller senere vil møte på noen som grovt utnytter forholdet. Kjente selv en person som tente på tanken om å selge sin egen kropp, for den personen var det jo bare et pluss å kunne få betalt for å pule. Dette prosjektet endte selvfølgelig med at personen ble grovt voldtatt og banket opp og fikk en total psykisk knekk og ble aldri den samme igjen, nettopp fordi personen gjorde det på egenhånd uten å ha det tradisjonelle rammeverket med å være "ansatt" av en hallik. Å begi seg ut på sugardating virker for meg som nøyaktig det samme, det kan hende det går bra mange ganger helt til man plutselig befinner seg i en livstruende situasjon.
Denne tråden minner meg egentlig om "Hvordan skyte heroin", hvor personen blir sterkt frarådet men svarer bare med stahet og ignorerer alle frarådeøser og innvendinger og tråden ender i tragedie. Hvorfor ikke bare bli en eskorte, faktisk bli prostituert på en skikkelig måte om man først skal selge kroppen sin? Det er noe folk har drevet med siden tidenes morgen og praksiser har blitt utviklet som hvertfall minimerer sjansen for den prostituerte å bli utnyttet (selv her blir den prostituerte oftere enn ikke utnyttet av halliken og, men jeg snakker om en ideell ordning bare for å gi en kontrast). Sugardating derimot, er et helt nytt konsept hvor menn på en slu måte har klart å karre til seg all makten i kjøper/selger-forholdet og har klart å lure vanskeligstilte kvinner til å tro at det er harmløs dating hvor de blir dusjet med penger for uskyldig moro på deres egne premisser. Naiviteten forbauser meg.