View Single Post
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Fjortenåringer som begynner med narkotika.. Lykke til senere i livet..
Vis hele sitatet...
Hva vil du definere som et lykkelig og "perfekt" liv selv? Blir enda mer bekymret vis jeg ser fjortenårige unger som misbruker alkohol og tobakk... Hold dritten for deg selv, triste person... Prøv å få litt nytelse ut fra det deprimerende livet ditt. Vi lever tross alt ikke lenge...

Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Fyfaen jeg får ondt i meg av å lese den dritten din.

For det første kan jeg si at jeg HATER fotball. For det andre så gamer jeg Call of duty, og morer meg masse. Men betyr faen ikke at jeg ikke kan nyte en spliff i ny å ne.

Tro meg, de hadde nok prøvd alkohol før de røykte! Grunnen til at DU tror alle som røyker ødelegger livet sitt, er på grunn av at du arbeider med narkomane, folk som har ødelagt livet sitt pga drugs.

Du får bare snakket med en side av saken. Den siden som har ødelagt mye på grunn av stoff. Du har ikke fått snakket med de som har et godt liv, og likevell tar seg et par trekk av å til.

Ta deg en bolle, gutten min.
Vis hele sitatet...
Så enig som man får det. Ikke skyld på hasjen, når det egentlig var heroinen som tok knekken på den narkomane. Å gå over på sterkere saker, er i seg selv en lite smart ting å gjøre. Det må hver ta ansvar for seg selv!