View Single Post
Helt enig i at denne karen burde vente noen år før han smakte på en skurkerøyk, men det får vell være måte på å dra alle over en kamm, Awesome ?

"Hvis du tar det første trekket er du fucked"
Dette var standard propaganda vræl man fikk banka inn i hodet på barneskolen, gjerne av lærere som hadde no idea eller interesse av og lese seg opp på det de sto advarte mot..
Komme med påstanden om at 9/10 som prøver hasj, vil bli narkomane/gå over til tyngre stoffer er jo rein bs :/

Snakk om hvor god viljestyrke/selvkontroll man har, og dette er vell riimelig så individuelt..
Selv har jeg en god del venner/bekjente som kun røyker brunt/grønt, og dette er ikke folk som nettopp har prøvd/startet, men gjerne har røyka i 5-8 år..Noen av disse har aldri heller prøvd noe annet enn brunt/grønt..Men, vi har vell bare vært noen av de heldige som ikke ender opp som narkomane ?

Selv så er jeg en av de som holder meg til brunt/grønt..Kaanskje en smak på psykedelika 1-2 ganger i året hvis det lar seg gjøre, men det ser jeg forsåvidt heller ikke på som et stort problem