Tråd: George saken.
View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Så og si daglig i de fleste Norske aviser.
De legger ikke så mye i mellom lenger heller. Mange sier rett ut at det han driver er både løgn og rasisme.
Hvis du ikke har sett det , så er det fordi du ikke vill.
Vis hele sitatet...
Ok, når du først nevner Norske aviser; etter hva jeg har sett er det bare en eneste avis i hele verden som kommer dekker George Floyd tidligere kriminelle historie. Hva som skjedde med han er helt horribelt og utilgivelig. Kanskje litt irrelevant, men det var sikkert ikke en morsomt opplevelse for den gravide damen som hadde pistol rettet mot magen sin imens han ranet huset hennes heller.

Sitat av mordi123 Vis innlegg
Nå ser jeg flere personer som går ut å sier at om man ikke ytrer seg om dette, så er man rasist. Jeg er ikke rasist og har aldri i mitt liv vært det. Det er synd at man ikke skal få ønske å ikke ytre seg i frykt om å bli kalt rasist.
Vis hele sitatet...
Hvis vi først er på den "if you dont speak up you with it" så blir det spennende å se de samme personene gå i neste Pride.


Problemet med en bevegelse er at hvem som helst kan hoppe på; idioter som bruker dette som en unnskyldning for å loote- og brenne lokale butikker, utøve tilfeldig vold uten politisk agenda/forståelse etc.

Jeg er oppriktig bekymret over hele situasjonen og er redd det er en eneste person som tjener på denne galskapen; Trump. 150 dager igjen til neste valg. 4 år til med en klovn som president over en stormakt som USA er kan få katastrofale følger for hele verden.

Hele greia gjør meg bare utrolig trist..
Sist endret av mr_rager; 4. juni 2020 kl. 08:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.