View Single Post
trdsin
Trådstarter
24
Jeg tenkte å engasjere meg viss jeg får være med. Hvilke organisasjoner er det du skriver om? Jeg gjør heller frivillig arbeid enn å støtte økonomisk, jeg vil være en del av dette her viss det er noe for meg.

Jeg har ikke noe imot syntetiske fremstillinger av stoffer, men tror at siden den jeg nevnte skal hjelpe på abstinenser på stoffer som skal ligne på effekten av en plante, så er vel planten bedre for både kropp og hode enn disse pillene. Jeg spyr av de, men har av og til noen selv om jeg spyr. Vil ikke legge ut om forhistorien min til opioder og opiater her, viss du vil kan vi snakke om mine personlige erfaringer på pm.

Jeg vil ikke si hvordan jeg er klar over at det finnes smuglersigaretter, det kommer vi nok tilfeldigvis over en gang alle sammen, uansett. Folk med alvorlig sinnslidelse kan og noen blir tvangsmedisinert. Etter lang nok tid kan disse C preparatene skape så store kjemiske ubalanser at man kan få hjerneskade av å stå på de for lenge. Men det visste du vel?
Sist endret av tordsin; 30. mai 2020 kl. 07:10. Grunn: grammatikkfeil og kom på flere setninger