View Single Post
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
405
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Det setter ting i perspektiv for meg. Har hatt veldig strighte foreldre, men med mye krangling osv. Mye drama.. Man blir helt klart formet av hvem man vokser opp med. Men det høres ut som om du har klart det ganske bra da.

Du har en hjerne som tydeligvis fungerer bra.
Interessant å lese!
Vis hele sitatet...
Jeg vet at for mange så er det passe spesielt å ruse seg sammen med foreldrene sine.

Kult å høre, takker!

@ Anonym og @ Mekkelek

Jeg er i midten av 20-åra, ja.

@Dr. Perception:

Er fra Oslo men har vært litt rundt om kring på Østlandet de siste to årene. Bra gjort av deg å fullføre vgs, satser på at jeg får til det samme.

Vet hva du mener angående prestasjoner. For fem år siden ga jeg fortsatt f i alt, men har tenkt at det er ikke sånn jeg vil leve resten av livet mitt. Plutselig er man liksom 40-50 og det eneste man fikk til var halv-proff dop-pusher. Muligens at man må sitte inne hvis man satser større og blir tatt. Det er ikke fett.

Jeg må nok gå voksenopplæring så vidt jeg har skjønt, alternativet er jo Sonans eller lignende. Ellers takk for tipset!

@ Anonym

Virker som du kan relatere til mye av det jeg skrev om. Som du sier så er det faktisk positive aspekter ved å ha foreldre som bruker Cannabis men det er en del ulemper og. Jeg er glad jeg ikke ble sendt i fosterhjem eller institusjon.

Når det kommer til andre stoffer så unner jeg ingen barn å vokse opp med foreldre som er narkomane. Da er det muligens bedre å bli sendt vekk av barnevernet (?). Usikker på hva jeg mener om det.