View Single Post
Jeg tenker å stikke ned og være i Nederland en periode (en eller to måneder) pga tørke og sinnsyke hasj priser hjemme. Ja, jeg er klar over at myndighetene ber oss bli hjemme men jeg mener at dette corona greiene er et hysteri uten like. Ikke la dette bli en corona tråd!

Jeg har ringt Nederlands ambassade i dag og de sier at det fortsatt er mulig å reise dit for nordmenn.
Ser for meg å reise i Juni/Juli. Coffeeshops er åpne men det er ikke mulig å sitte der inne, må bare kjøpe det man skal og røyke et annet sted.

Ser på Airbnb at det er mulig å leie en to-roms i sentrum for cirka 12k/mnd (inkludert avgifter), hvis noen vil henge seg på er det bare å sende PM. Ellers hvis det er noen her som har erfaring med å leie leilighet på månedsbasis der nede vil jeg gjerne ha innspill fra dere og vite hvilke sider dere har brukt. Har også sjekka hostels på nett og ser at det er mulig å få en seng for mellom 100-250 per natt.

Budsjettet mitt til leie er max 10k per mnd men vil helst ikke bruke mer enn 6-7k. Mulig jeg blir en mnd i Amster og en mnd hvor jeg reiser litt rundt i landet.

Litt om meg:

Jeg er en mann fra Oslo i 20-årene, har hatt pause fra Cannabis og alt av drugs i 6 måneder, men nå er jeg lei av å drikke. Er generelt grei og oppegående. Har vært der nede flere ganger tidligere og reist en del andre steder også.

På fritida liker jeg å game, se film, lære språk, høre på og drive med musikk (gitar). Hører på mye forskjellig; rap/hip hop, rock/pop, metal, psytrance.

Hvem som helst kan sende PM; det vil si jeg stiller ingen krav til kjønn, alder etc... Ideelt sett bør du ha råd til å være der minst to uker.