View Single Post
Sitat av MrPapa Vis innlegg
Nå skal jeg endelig gi det er forsøk,
Tror det er mye sannhet i det du skriver.
Det som er litt av saken er at jeg og eksen ikke hadde et godt forhold, og det er kanskje derfor jeg er så desperat etter å finne kjærligheten, jeg har aldri opplevd den skikkelig.
Helt siden bruddet har jeg følt meg kald innvendig, jeg har aldri klart å bli forelsket i en eneste person etter dette.
Har vært innom mange partnere i denne epoken av livet, noen har jeg nesten klart å knytte emosjonelle bånd til, andre overhodet ikke.
Vis hele sitatet...
Vet man egentlig burde være veldig varsom med å anbefale slikt som det her, ettersom at mange har lett for å misforstå poenget med en slik løsning..

Men ville anbefalt deg å prøve psykedelika av noe slag, enten LSD eller sopp. Det kan gi deg innsikter angående hva kjærlighet betyr for deg og hvilke prioriteringer som er viktigst for deg. På samme tid må det være sagt at du fokuserer veldig på set & setting og et fokus på læring ovenfor rekreasjon hvis du skulle finne på å prøve ut dette.

Du blir virkelig puttet utenfor din lille boble under en slik tilstand som virkelig kan få deg til å "åpne opp" øya litt og kanskje innse ting du tidligere ikke ville gjort. Som sagt, så er det veldig viktig å gjøre nok research på læringsaspektet og hvordan man skal få best utgangspunkt for å lære noe.
Sist endret av Sopphuet; 6. november 2018 kl. 22:53. Grunn: tydliggjøring