View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Nei, det er jo akkurat det du ikke gjør. NIST er fagfolk. Brannvesenet er fagfolk. Du gir blanke i hva de sier, og stoler nettopp på tilfeldige debattanter på nett som sier akkurat det du vil høre.
Vis hele sitatet...
Eirik Jensen var også en fagmann innenfor sitt felt som politibetjent, men alt antyder at han var korrupt ifølge tingretten av de bevisene som er framlagt. NIST er også fagfolk, men det utelukker ikke at
de har blitt truet og presset til å bruke sin kompetanse på feilaktig vis, og dermed er korrupt.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kutt ut hersketeknikkane dine. Det ser kun teit ut. Det er ingen her som har tatt til orde for å drepe deg - noko som var ein ytterst
reell trussel for jøder under andre verdskrigen.
Vis hele sitatet...
Sorry da.. Det var et forsøk på galgenhumor fra min side og slettes ikke ment for å være en hersketeknikk. Rett og slett en overdrivelse for å dra opp den dårlige stemningen
her inne, men humor er ikke alltid like lett å få fram i skriftlig form, det håper jeg i det minste vi kan være enig om.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, feilsendt bagasje sjer sjølvsagt aldri.

Klart at feilsendt bagasje for ein tilfeldig passasjer er lite truleg, men like fullt skjer det - i tusenvis av tilfeller kvar dag. Samantreff skjer - og
for å konkludere med at det er meir enn tilfeldigheit må du nesten ha meir enn at det har skjedd å komme trakkande med.
Vis hele sitatet...
Det hender jo selvfølgelig, men hva er oddsen for at alle terroristene pent og pyntelig har plassert all nødvendig identifikasjon samlet i en koffert
som havner på avveie? Jeg tipper dette skjer kanskje en av tusen ganger? Litt av et sammentreff får en si.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du nevner eit klipp på tre timer. Du lenker ikkje til det. Skjerpings.
Vis hele sitatet...
Her versågod: https://www.youtube.com/watch?v=BdfNUplCmYg Vesentlig høyere framerate en Pentagon ekspemplet som du ser.


Sitat av vidarlo Vis innlegg
Når du har så fundamentale kunnskapsmangler om kva NIST si forklaring seier er det underleg at du så kategorisk avviser den.

Viare bør du som minimum skaffe deg ein forståelse av argumenta du blir møtt med. Du har fått det poengtert eit par gongar at fysikk ikkje skalerer slik du intuitivt ser for deg. Det ignorerer du, og repeterer det samme.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke noen ekspert innen fysikk nei, men har folk i min omgangskrets med imponerende kunnskaper innenfor hvordan fysikken oppfører seg i praksis. De er
enige om at kraften til kollapsen av toppen av tårnene, overhodet ikke var nok til å slå det ned på samme måte som du slår ned en spiker med en slegge f.eks.


Sitat av Provo Vis innlegg
Jo, fysikkens lover medfører riktighet. Det kan hverken benektes eller innlemmes i konspirasjonen.
Vis hele sitatet...
Det er bare å statfeste at fysikkens lyver tolkes ulikt. Som nevnt tidligere av en annen her så mener over 3000 mennesker med ekspertise innenfor fysikk
at bygget ikke ville kollapset på den måten. En god andel mente også at eksplosiver må ha vært i bruk.

Sitat av NAPse Vis innlegg
Ja, du ofrer deg og mobildataen din for saken. Nok et forsøk på å vinne offerpoeng.
Vis hele sitatet...
Nå forsøkte jeg å oppklare feilen i går ble innlegget umiddelbart slettet, noe jeg fant betenksomt og mener er selektiv sletting.

Det skulle egnentlig stå: "Jeg har begrenset mobildata å skrive med fra utlandet så jeg kommer IKKE til å sløse bort alt her når ingen
er villig til å lytte."

Sitat av Pentiax Vis innlegg
Jeg har kun stilt spørsmål om hvordan WTC7 kollapset når det ikke var noe sammenstøt med et fly der. Men de omfattende skadene
bygget ble påført av de to første tårna fikk jeg ettertrykkelig bevist at var årsaken til WTC7 kollapsen. Jeg har aldri stilt spørsmål
om de to første som ble rammet av fly.

Hvis du sammenligner skissa du har laget og virker kry over med det andre her har lagt frem her av grunnleggende fysikk og kilder,
så fremstår den regelrett patetisk! Ja direkte elendig.
Vis hele sitatet...
Jeg er belest innenfor temaet og har lest andres synpunkter og teorier her. Du tror altså ikke WTC7 var en demolering lenger? Trist.
Og den frekke tonen du her utviser over min tegning synes jeg er i grenseland til personangrep, nok en gang.

Sitat av Provo Vis innlegg
Hva om det faktisk er sant at det er det dummeste jeg har sett? Du har tegnet en skyskraper som det ser ut som noen har hugget
ut et styreskjær i, og så påstår du at den derfor ville falt til siden? Som om et vindpust og litt friksjon kunne flytte tusenvis av tonn
med skyskrapertopp 65 meter sidelengs.
Vis hele sitatet...
Jeg kan også si at kollektivtransport er det dummeste jeg har sett, men det hadde vært min subjektive mening akkurat på den måten du mener
at tegninga mi er den dummeste du har sett, som er er et ærlig og subjektivt svar.

Nå har du tatt i bruk en stråmann her kan jeg konstantere, for jeg har aldri hevdet at et "vindpust" hadde flyttet en masse på den
måten du fremstiller det som at jeg mener.