View Single Post
Samme hva transeidentifiserte mennesker skulle si eller mene. Kvinnfolk jeg har snakket med som har sittet inne eller har hatt bruk for tjenestene hos krisesenteret, sier at de ville blitt redd hvist det hadde kommet en mann inn. Selv om denne mannen hadde brukt lebestift og skjørt eller en kjole.
Og i Canada og de statene i USA der folk kan selvidentifisere gender ser vi at krisesenter har problem med menn som forlanger plass blandt kvinnene og plager de.
Menn i sport, som er mindre enn middelmådige blandt mennene men som knuser all konkuranse når de plutselig sier de er kvinner og blir gitt plass på blandt kvinnene.
Dette har Biden nå åpnet for på føderalt nivå i USA. Hvilken betydning vil "Mann" og "kvinne" ha når hvem som helst kan kalle seg hva som helst?
Et par ganger har jeg blitt angrepet av kvinner. Fullt raseri. Hun ene fordi jeg solgte telefonen hennes. Det var sikkert 20 år siden. Hun hadde en av de flaggskip Nokia telefonene med qerty tastatur som man åpner. Som en mini laptop.
Jeg er sikker på hun ville drepe meg. Ei dame som andre damer var redd for. Jeg har aldri trent, eller løftet vekter. Men jeg fikk likevel raskt tak i håndleddene hennes og det var null problem å holde henne der til hun roet seg.
Mange kvinner sier at i USA, Canada og i UK har kvinners rettigheter ikke vært mer i fare på ganske mange tiår. Fordi vi i vår hast i å tilrettelegge for transeidentifiserte og/eller autogynofile ikke helt ser konsekvensene av det vi gjør.