View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
https://www.youtube.com/watch?v=7Vsq...heInvisibleMan

Han forklarer det utmerket her. Eckhart er nok også en av verdens mest balanserte personer. Og nei, jeg er ikke rasist, nazist, facist eller noe slikt bare fordi jeg påpeker at det radiale venstre er mer skummelt per nå. Ubalansen man ser i feks Sverige, Tyskland osv.
Vis hele sitatet...
Nei, det er sikkert ikke derfor. Hva du mener med radikal venstreside, hva du snakker om (konkret), og hva slags bevismateriale du har å understøtte dette med er fortsatt åpne spørsmål som du helst burde svare på.

(PS: folk er som regel interessert i kilder og materiale som ikke er videoer. De er fryktelig tidkrevende å se på.)

Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Personlig ville jeg nok stemt AP, men siden de er feige ift rusreform blir det Høyre. Det betyr ikke at jeg er rasist, så skjerp dere. Jeg identifiserer meg ikke som verken Høyre eller Venstre.
Vis hele sitatet...
Har noen påstått at å stemme på partiet Høyre gjør deg til rasist, eller er dette en ren stråmann fra din side?

Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Virker som dere elsker å få identifisert dere med en av sidene og sutre, hyle, si at andre er sånn og sånn..
Vis hele sitatet...
Hvordan er dette radikalt forskjellig fra det du gjør akkurat nå?

Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
Og ikke minst, dere skal være "de gode". Det som heller er viktig å tenke på er å prøve å møtes i midten. Balanse og det å kunne snakke sammen på tross av uenigheter. For meg virker den ekstreme venstresiden klart verst her. De SKAL ha rett, ellers er meningsmotstandere rasister/homofober eller whatever.
Vis hele sitatet...
Hvem snakker du til? Med tanke på hvor opptatt du er av at folk ikke skal bli tillagt meninger de ikke har, innser du naturligvis at dette ikke gjelder hele "venstresiden" - i motsetning til hvordan retorikken din ser ut.

Sitat av Hopeful7 Vis innlegg
One-upmanship kalles det og sikkert vanskelig å slutte med når selvfølelsen er blitt avhengig av det og man lever i en fantasiverden der man vil åpne grensene og la alt mulig skje for å virke som "den gode"
Vis hele sitatet...
Sikkert. Det er sikkert ganske vanskelig å kjenne igjen denne tendensen hos seg selv også, vil jeg tippe.
Sist endret av robhol; 14. mars 2021 kl. 18:13.