View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
1) Selv på Tinder, så ser en hate mot Høyre siden.
Jeg har og flere venner erfart og sett at mange kvinnelige profiler innehar følgende tekst " liker ikke høyre politikk", gjelder i hovedsak kvinner fra Oslo.
2) Ser ut til at det befinne seg på venstre siden er liksom "politisk korrekt".
I tillegg til at hvis de innehar litt konservative meninger om klima eller transperson, så kan du automatisk bli stemplet som en klimafornekter eller transfob fra venstre siden.
3) Norske media er i hovedsak venstreorientert, i utakt med den øvrige befolkningen. Her synes jeg at unntaket er NRK programmene Dagsnytt/Debatten, de er villig til å stille kritiske spørsmål til alle partier.

Kilde (Norske journalister går stadig mer til venstre – hva betyr det for den politiske journalistikken? - https://www.civita.no/publikasjon/no...ournalistikken - lastet ned 11.03.2021 kl 0001)

Men stemmer nok på venstre siden ved neste valg, så lenge AP/SP/SV holder seg unna av å danne regjering med MDG og Rødt.
Min drøm er en regjering bestående av SP, Høyre, FRP og AP, men det kommer aldri til å skje.
Sist endret av UrbanFreak86; 11. mars 2021 kl. 00:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.