View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Begge deler suger for fysisk og psykisk helse.

Kokain er dyrt, heftig, men varer så kort at man konstant går rundt og vil ha mer. "Compulsive urge to re-dose".

Amfetamin er billigere, heftig(ere enn kokain i mine øyne) og varer lenge nok til at en passende dose holder deg gående i mange timer.

Helsemessig vil jeg også anta basert på ting jeg har lest at Amfetamin er hakket mindre skadelig for hjertet, men det gjør opp for det med skaden det kan gjøre på psyken ettersom det blir så enkelt å gå våken i flere døgn og ikke spise.

Noen blir umiddelbart forelsket på en måte som aldri slipper taket. Kanskje fordi de har ADHD, eller sliter med selvtilliten - selvtilliten skyter i været på begge stoffene.

Jeg har litt for mye erfaring med begge deler, men mer erfaring med Amf.
Begge deler har sine styrker, men bak de styrkene ligger det enorme ulemper og lusker. Og de merker du gjerne først noe til når det er for sent.

There is no such thing as a free lunch

Jeg kan legge til at de fleste med mer enn litt erfaring med stoffene enten er hekta eller lover seg selv å aldri røre stoffene igjen.
Jeg er blant sistnevnte.
Vis hele sitatet...

Også har man de som holder peppern i gang i 4-8 døgn da. Tror ikke noen av de kan si; faen det skulle være cola jo!! Haha

Hører også at det kan være tryggere for hjertet etc, men at det også er mye mer etsende enn cola?