View Single Post
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Meg og en kompis, hadde en krangel om hvem som tålte hasj best, han sa han hadde spist 2g en gang, jeg spiser 3g.



Hjertet mitt banker, og jeg kan høre det. Kommer jeg til og dø?

Jeg er så trøtt men tørr ikke sove

FAEEN FAEN så dumt dette var!

JEG SVERGER jeg kan kjenne sjelen min sveve inni kroppen min.
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke til å dø nei. Hjertebank kombinert med noia kan være ganske så ubehagelig, men det er i hvert fall trygt å sove. Selv prøvde jeg 0.7 prima grønt,(røyket, ikke spist) fra et lokalt HA dyrkehus første gang. Var krysning av white widow og AK-47. Tenkte at om jeg først skulle prøve det ville jeg gjøre det ordentlig, og det gikk jo ikke ann å overdosere og dø, så da var det visst bare å gønne på trodde jeg. Kjente først ingen ting, helt til jeg var ferdig med jointen, og gikk inn. Blei pressa ned mot bakken, kom meg bort til sofaen, og det blei jeg liggende. Det føltes fysisk umulig å reise meg opp, ekkel følelse og hjertebank uten like. Kompisen min satt seg over meg med en slags kule han hadde levende lys i, tok den under ansiktet og prøvde å se ut som satan selv, ikke mye hjelp å få der

Uansett, du kommer ikke til å dø, økt hjerterytme er faktisk en normal bivirkning av cannabis bruk. Når du røyker cannabis vil blodtrykket ditt stupe og dermed også hjerterytmen øke for å kompensere for dette. Dette kalles reversert takykardi og er relativt ufarlig. Faktisk er det studier som viser at dette kan redusere risikoen for hjerteflimmer senere. Slapp av, og sov godt. Det er bare hjertet ditt som er en tur på treningssenter.

Det er sengetid for små barn veit du, klokka er jo tross alt 08:30.
Nattings.