View Single Post
Sitat av Sondre Vis innlegg
Halsen er siste løsning. Altså når du har brukt opp armer, bein, ja alle andre muligheter. Ja så går det an å sette i halsen. Når jeg ser folk gjøre det selv om de har kjempeårer på hendene, bare for å få "ekstra kick" har jeg lyst til å gi dem en bitchslap.

Jeg har selv brukt halsen i flere år. Men det pga at jeg ikke har noe alternativ. For meg er det å dra på sykehuset å ta blodprøve et skikkelig styr. Hver gang er det 2-3 stykk som prøver 3 ganger hver før "sjefs-blodtakern" kommer og prøver 1 gang. Så er det fram med det apparatet som gjør at de ser blodårer bedre. Så går det noen ganger. Andre ganger blir jeg bedt om å spise og drikke godt og komme tilbake senere.

Årene i halsen er livsviktige. De holder deg rett å slett i live. Derfor burde man i høyeste grad unngå disse årene. Itilegg er det jo ikke bare en åre der. Så man må vite hva man holder på med før man kaster seg ut i dette
Vis hele sitatet...

Sist jeg var lagt inn så endte det opp med at jeg satt veneflon på meg selv. De hadde ikke sjans til å treffe på årene i armene mine