View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Har selv tatt urintest(av høy kvalitet) mens jeg fikk utskrevet ritalin. Var nysgjerrig på hvorvidt dette ville slå ut på testen, men kan altså avkrefte at den slår ut på noe som helst.

Når det gjelder prosedyren rundt det å avlegge prøven så burde du være åpen med mannen din om hva dom skal til for at du føler deg trygg på opplegget. Mistillit kommer sjeldent uten grunn, og dersom det i dette tilfellet hat vært mye bedrag fra han sin side, så burde han ha forståelse, såfremt formålet ikke er å lure deg igjen.
Vis hele sitatet...
Dette høres ikke helt korrekt ut. Enten har du vert heldig med en stick test fra apoteket, eller så har ikke testen vert av høy kvalitet.
Tar du test hos f.eks lege så blir den sendt inn til laboratorium, der vil de kunne spore de fleste virkestoff. Jeg ble testet for det meste da jeg gikk på ungdomskontrakt, og de skilte mellom metylfenidat og amfetamin. De skilte også forskjell på etylmorfin og andre opiater.


TS. Visst du virkelig vil få testet typen din så får du ta å kreve at han gjennomfører rustest hos legen dagen etterpå. De sporer flere stoffer og over lengre tid. Men spontan stick test funker det og. Med stick test kan det vøre en fordel å kreve at du ser på når han tisser, da kan han ikke ta såpe på fingeren eller lignende for å ødelegge PH verdien og dermed ødelegge for testen.