View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle historiene jeg har vært mest paranoid er når jeg har spist weed edibles eller røyket litt for mye.

Kan vell starte en sen fredag, klokka 12 ca. Jeg hadde røyka en del. Bongen sto i vinduet og lett synlig når jeg åpner ytterdøra. Da banker det på døra. Der står selveste politiet. De var på leting etter en forsvunnet mann heldigvis. Dette gjorde at jeg ble litt paranoid ukene fremover.

Ventet en måned eller to før jeg prøvde noe weed igjen. Da bestemte jeg meg for å lage noen edibles. De ble litt sterke for min del.
Sitter egentlig bare å ser på noe på TV, sånn.. bare for å roe meg ned. Kjenner at jeg blir mer og mer paranoid. Var tilslutt overbevist over at de på TV kommuniserte med meg ved å blunke.

Måtte til slutt skru av, og gå å legge meg. Satte på litt musikk da. Så søker fint på Spotify "Chill". Setter på en såkalt chill liste, første sangen som kommer er Blue Lights av Jorja Smith. Ble egentlig veldig stressa, da hun sang "When you hear the sirens coming" Så var jeg overbevist at politiet hadde infiltrert Spotify lista for å kommunisere med meg at de var på vei til å ta meg.

Vell. Ja, jeg er jo klar over at dette høres helt absurd ut. Dette var kanskje den verste opplevelsen jeg har hatt, men ser tilbake på det som noe morsomt.