View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Inspirert av denne tråden hvor freaks forteller at de har gitt bort hasj til fremmede pga noia for politiet, trodd at snusbokser var mikrofon og diverse ting vi i ettertid kan le av tenkte jeg vi kunne lage en tråd om lættise noiatanker. Det kan være greit å spesifisere om tanken var i psykose eller ved dine fulle fem, psykose skal vi ikke glorifisere men man kan le av hvor sprø hjernen kan strekke seg!

Okei jeg kan starte!

Mest lættis i psykose: at et vanlig rødt, gult, grønt trafikklys langt borte egentlig var en sniperskytter som skulle ta meg og sikta på meg med det røde lyset men prøvde å lure meg og late som han var et trafikklys ved å skifte til gult og grønt lys xD

Vanlig hasjnoia:
Noia for politiet, helikopter som jeg har vært sikker på fulgte etter meg, at jeg tygger snacks for høyt på smokeaften med venner, og en mer uskyldig gjenganger er at jeg tror jeg har pissa på meg når jeg har sittet for lenge i en varm sofa og tør ikke reise meg xD

Få høre deres greier
Vis hele sitatet...
Kan beskrive noiaen til min søster. Hahahah.

Sier til ungene sine «fjern iPaden fra låret det kommer strålinger! Gjør det med en jævla gang eller så får dere ikke spille mer» hun har aldri rørt et rusmiddel så det er snodig at hun oppfører seg sånn.

Er dette normalt å tenke eller er det noia/psykose?
Sist endret av vet_ikke_jeg; 25. januar 2021 kl. 16:27.