View Single Post
Rundt november-desember tida hadde jeg en periode der jeg røyka mye å jeg skulle fyre opp en j på rommet med vinduet. Vi hadde fått nye naboer å jeg var litt smålig paranoid for de hadde en campingvogn i hagen 2 meter unna vinduet mitt å jeg tenkte at det var purken som satt der å hørte på mine telefonsamtaler å fulgte med meg.

5 min etter jeg hadde røyka fikk jeg en anonym telefon. Svarte ikke for svarer ikke anonyme på tlf. Men så var det lagt igjen en beskjed å jeg åpne den å den sier: Hei vi er de nye naboene dine å vi lukter hasj i hele trappeoppgangen å at de sku kontakte borettslaget. Jeg freaka helt ut å satt i senga helt stiv å tenkte faen nå er jeg fucked. Kvitta meg med alt av stash å utstyr

Jeg fikk
bestekompisen min til å komme til meg får å høre på beskjeden som ble lagt igjen. Han ler seg ihjel å sier at det er en app der folk betaler for stemmer som høres ganske reel ut å at de kan velge hva de ska si.

Skal sies at jeg har enda litt smånoia for de naboene uansett men røyker forsatt ut vinduet å det går helt greit:3