View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at jeg skal slippe unna død og andre store bivirkninger hvis jeg får covid.
Vis hele sitatet...
Jepp, det er heilt korrekt. Og som entropi skreiv tidlegare i tråden, så skil vaksiner seg difor litt frå andre medisiner, ved at dei vert gitt friske personer.

Men ikkje alle kan vaksinere seg, og for enkelte er det farleg. Ein av fordelane med god vaksinedekning er flokkimmunitet, altså solidaritet.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Så den sjansen tar jeg. Jeg er ung og frisk. Det vil være unødvendig for meg å vaksinere meg hvis jeg trygt kan oppnå immunitet naturlig.
Vis hele sitatet...
No er det ein del ting som tyder på at gjennomgått infeksjon ikkje gir immunitet, eller langvarig immunitet. Det samme kan sjølvsagt gjelde vaksiner; vi veit ikkje.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Jeg bryr meg ikke hvor trygt noen sier vaksinene er. I just dont fucking trust them. Jeg skiller altså mellom nødvendige vaksiner og unødvendige vaksiner. Tar som sagt sjansen med covid jeg altså.
Vis hele sitatet...
Kvifor stoler du ikkje på dei? Kvifor vel du eit virus som opptrer uberegneleg framfor ei vaksine som er spesifikt testa og utvikla for å vere trygg?