View Single Post
Hans Robin amigos
40
jeg og en annen venn var utenfor huset en natt og sniffet fra snøfreseren. vi sniffet med nesen og ikke munnen, men det jeg skal fortelle nå kan vær vanskelig og forstå viss man ikke har opplevet dette selv. nå som jeg satt og sniffet jeg husker ikke hvor lenge jeg satt rundt 4-8min. men det som skjede var at jeg var utenfor livet mitt jeg hoppet opp og drog i kameraten min og ropte ut at noen hadde lurt oss. og da mener jeg ikke noen som andre mennesker men som noen som har sotte meg i verden for og leve, så når jeg skulle springe inn følte jeg at jeg var helt fast i et spor som jeg sprang i nesten som et tog i togskinene og at tiden var helt stoppet. og at jeg spolte tilbake i tid med det samme som jeg kunne gjør ting. når vi kom i gangen så peket jeg på megselv i speilet og sa ''jeg ser deg!'' også dyltet kompisen min litt bortimeg at jeg skvettet akuratt som et monster skulle skremme meg. jeg snudde meg og slo han litt i armen. så gikk jeg baklengs for og ta imot tulle slaget som jeg ventet fra han. fordi jeg følte at jeg kunne stoppe tiden. men så gikk jeg igjennom kjøkkenet og inn på et rom der vi har fryseren. jeg gikk rett i fryseren og skallet hodet. det var nesten som jeg følte at jeg skulle en plass siden jeg satt fast i et spor. også plinget det i hodet på meg og jeg ble meg selv igjen. Desverre for litt skrivefeil. noen som har hatt noe som kan sammenligne dette?

og samme natten når jeg var på små trips så bildet jeg liksom så begynte og hakke og når jeg så til siden så var jeg stuck med det bilde som skurret og hakket.