View Single Post
Jeg kan bekrefte at bensinsniffing er noe man burde holde seg langt unna. Jeg har selv en karriere som bensin/lightergass-sniffer bak meg, da jeg som mange andre en gang har vært ung og dum.

Rusen man får på dette, er helt ubeskrivelig tung. Det er et virvar av farger og lyder...Man havner rett og slett på en annen planet. Jeg har opplevd både halliser og møter med entiteter når jeg har vært lengst inne i "løsemiddeltåka".

For all del, vi hadde det gøy, men ikke faen om jeg ville anbefale noen å prøve det! Prisen man risikerer å betale er alt for høy. Selv sliter jeg en del med konsentrasjonen, noe jeg tror denne idiotien har en god del av skylda for.

I tillegg er det to bekjente av meg, hvorav den ene er en god kompis, som faktisk har greid å søle bensin på seg selv for deretter å fyre en sigg. Resultatet ble for begge to lange opphold på haukeland sykehus i bergen. Den ene av dem måtte også amputere det ene benet...Dette er et eksempel på akkurat hvor jævlig lost man blir i skallen når man er rusa på bensin.

Så til alle som flørter med tanken på å prøve dette faenskapet; IKKE gjør det!! Hardere søppel for hjernen finnes ikke!
Sist endret av TrubaDurex; 17. juni 2008 kl. 22:28.