View Single Post
Sitat av Drachir Vis innlegg
Hei!

Dette er en enormt dårlig ide. Intravenøse injeksjoner stiller langt større krav til frihet for kontaminering enn andre injeksjoner, siden bakterier direkte i blodbanen kan gi alvorlige infeksjoner som er svært vanskelige å behandle. Infeksjonen kan blant annet sette seg på hjerteklaffen, og gi alvorlig destruksjon av den slik at kirurgi er nøvendig. Dersom du først skal injisere narkotiske midler må du bruke så rent utstyr som mulig. Løsninger slik du skisserer er svært farlige, og jeg vil på det sterkeste fraråde deg det.

Lykke til
Vis hele sitatet...
med lang erfaring med sprøyter forstår jeg jo det. men når kroppen skriker følte jeg for å kjøre på. etter ganske mange år med sprøyter har jeg nesten aldri fått infeksjoner. prøver jo å holde det så rent som mulig. jeg fikk egentlig ikke så mye svar her. å jeg har mine behov.
så jeg kokte opp vann rørte ut salte til det løste seg helt opp å rensa de gamle greiene grundig i glovarmt vann med salt lenge. jeg har tidligere brukt klor men har ikke det her nå, noen innspill på om klor er bedre?
har også tidligere bare kokt det men har ikke opplevd så mye deformasjon av pumpa. regner med at den tåler mer en "vanlig" plast?? noen meninger om dette?
Sist endret av plater; 21. november 2017 kl. 03:55.